Головна » Файли » 7 клас

У категорії матеріалів: 4
Показано матеріалів: 1-4

Сортувати за: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Завантаженням · Переглядам

Мета: Сформувати в учнів поняття про захворювання, розвивати навички адекватного оцінювання ситуації; виховувати бажання бажання щодо здорового способу життя. Засвоєння базових понять, відпрацювання основних профілактичних навичок.

Обладнання:  підручник для 7 класу «Основи здоров’я» І. Д. Бех, Т. В. Воронцова, В. С. Пономаренко, С. В. Страшко. -К, «Алатон», 2015; наочність.

Базові поняття й терміни: інфекція, ГРЗ, грип, імунітет

Тип уроку:  вивчення нового матеріалу.

Очікувані результати

Після цього уроку учні зможуть:

  • називати 5 причин хвороб, 4 шляхи проникнення інфекції, 3 захисні реакції організму, 2 види імунітету;
  • наводити приклади ознак здоров’я і хвороби, інфекційних та неінфекційних захворювань, бактеріальних і вірусних інфекцій, методів профілактики на державному і особистому рівнях;
  • пояснювати, як діє механізм імунного захисту, яка може бути користь від хвороби, чому важливо, щоб лікар і пацієнт діяли як одна команда.
  • демонструвати уміння підбадьорити хворого
7 клас | Переглядів: 1795 | Завантажень: 62 | Додав: a_liga | Дата: 04.11.2015 | Коментарі (0)

Мета: Ознайомити з  вигодами здорового способу життя та  сприятливими для здоров’я життєвими принципами. Навчити враховувати особливості умов життя та розробляти індивідуальний план здорового способу життя.

Обладнання:  підручник для 7 класу «Основи здоров’я» І. Д. Бех, Т. В. Воронцова, В. С. Пономаренко, С. В. Страшко. -К, «Алатон», 2015; наочність.

Базові поняття й терміни: «життєві принципи».

Тип уроку:  вивчення нового матеріалу.

Очікувані результати

Після цього уроку учні зможуть:

  • називати чотири сприятливі для здоров’я життєві принципи;
  • наводити аргументи на користь здорового способу життя;
  • пояснювати значення терміна «життєві принципи».
  • демонструвати уміння обирати мету і розробляти план її досягнення, складати індивідуальний план здорового способу життя.
7 клас | Переглядів: 926 | Завантажень: 28 | Додав: a_liga | Дата: 26.10.2015 | Коментарі (0)

Мета: Проаналізувати  вплив звичок на здоров’я; ознайомити учнів як формуються звички. Тренувати уміння формувати корисні звички і позбуватися небажаних звичок.

Обладнання:  підручник для 7 класу «Основи здоров’я» І. Д. Бех, Т. В. Воронцова, В. С. Пономаренко, С. В. Страшко. -К, «Алатон», 2015; наочність.

Базові поняття й терміни:   «спеціальні навички», «життєві навички», «ООЖН».

Тип уроку:  вивчення нового матеріалу.

Очікувані результати

Після цього уроку учні зможуть:

  • наводити приклади корисних, шкідливих і нейтральних звичок;
  • пояснювати, як формуються звички й чому складно змінити звичку;
  • демонструвати уміння психологічно налаштовуватися на зміни;
  • розпізнавати спеціальні та життєві навички;
  • пояснювати значення термінів «спеціальні навички», «життєві навички», «ООЖН».
7 клас | Переглядів: 1606 | Завантажень: 97 | Додав: a_liga | Дата: 26.10.2015 | Коментарі (0)

Мета: сформувати в школярів поняття про складові здоров'я та їхнє значення. Ознайомлення учнів з підручником і зошитом для 7-го класу.

Обладнання: підручник для 7 класу «Основи здоров’я» І. Д. Бех, Т. В. Воронцова, В. С. Пономаренко, С. В. Страшко-К, «Алатон», 2015; наочність.

Базові поняття й терміни: фізична складова здоров'я, соціальна складова здоров'я, психічна складова здоров'я, духовна складова здоров'я.

Тип уроку: повторення та вивчення нового матеріалу.

Очікувані результати

Після цього уроку учні зможуть:

- називати чинники впливу на здоров’я, основні правила здорового способу життя;

- оцінювати рівень усіх аспектів свого благополуччя;

- пояснювати, що таке холістичне уявлення про здоров’я, чому кожному важливо дбати про власні потреби і потреби інших людей;

- аналізувати, які базові потреби задовольняються під час тренінгів;

- демонструвати позитивне спілкування, активність і роботу в команді.

7 клас | Переглядів: 1037 | Завантажень: 73 | Додав: a_liga | Дата: 20.09.2015 | Коментарі (0)