Головна » Файли » 7 клас |
У категорії матеріалів: 4 Показано матеріалів: 1-4 |
Сортувати за: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Завантаженням · Переглядам
Мета: Сформувати в учнів поняття про захворювання, розвивати навички адекватного оцінювання ситуації; виховувати бажання бажання щодо здорового способу життя. Засвоєння базових понять, відпрацювання основних профілактичних навичок. Обладнання: підручник для 7 класу «Основи здоров’я» І. Д. Бех, Т. В. Воронцова, В. С. Пономаренко, С. В. Страшко. -К, «Алатон», 2015; наочність. Базові поняття й терміни: інфекція, ГРЗ, грип, імунітет Тип уроку: вивчення нового матеріалу. Очікувані результати Після цього уроку учні зможуть:
|
Мета: Ознайомити з вигодами здорового способу життя та сприятливими для здоров’я життєвими принципами. Навчити враховувати особливості умов життя та розробляти індивідуальний план здорового способу життя. Обладнання: підручник для 7 класу «Основи здоров’я» І. Д. Бех, Т. В. Воронцова, В. С. Пономаренко, С. В. Страшко. -К, «Алатон», 2015; наочність. Базові поняття й терміни: «життєві принципи». Тип уроку: вивчення нового матеріалу. Очікувані результати Після цього уроку учні зможуть:
|
Мета: Проаналізувати вплив звичок на здоров’я; ознайомити учнів як формуються звички. Тренувати уміння формувати корисні звички і позбуватися небажаних звичок. Обладнання: підручник для 7 класу «Основи здоров’я» І. Д. Бех, Т. В. Воронцова, В. С. Пономаренко, С. В. Страшко. -К, «Алатон», 2015; наочність. Базові поняття й терміни: «спеціальні навички», «життєві навички», «ООЖН». Тип уроку: вивчення нового матеріалу. Очікувані результати Після цього уроку учні зможуть:
|
Мета: сформувати в школярів поняття про складові здоров'я та їхнє значення. Ознайомлення учнів з підручником і зошитом для 7-го класу. Обладнання: підручник для 7 класу «Основи здоров’я» І. Д. Бех, Т. В. Воронцова, В. С. Пономаренко, С. В. Страшко-К, «Алатон», 2015; наочність. Базові поняття й терміни: фізична складова здоров'я, соціальна складова здоров'я, психічна складова здоров'я, духовна складова здоров'я. Тип уроку: повторення та вивчення нового матеріалу. Очікувані результати Після цього уроку учні зможуть: - називати чинники впливу на здоров’я, основні правила здорового способу життя; - оцінювати рівень усіх аспектів свого благополуччя; - пояснювати, що таке холістичне уявлення про здоров’я, чому кожному важливо дбати про власні потреби і потреби інших людей; - аналізувати, які базові потреби задовольняються під час тренінгів; - демонструвати позитивне спілкування, активність і роботу в команді. |