Головна » Файли |
Всього матеріалів в каталозі: 12 Показано матеріалів: 1-10 |
Сторінки: 1 2 » |
Тема: Принципи безпечної життєдіяльності. Мета: Формувати в учнів поняття “безпека” та “небезпека”; змоделювати ситуації, безпечні й небезпечні для дітей, та формувати правильне ставлення до них; закріпити знання телефонних номерів служб порятунку. Надати змогу відпрацювання навичок володіння собою, аналізу ситуацій і прийняття рішень. Виховувати відповідальність, зосередженість, обачливість та поміркованість дій. Тип уроку: урок засвоєння нових знань; Обладнання: Підручник для 5-го кл. загальноосв. навч. закл. / І. Д. Бех, Т. В. Воронцова, В. С. Пономаренко, С. В. Страшко. — К.: Видавництво «Алатон», 2013. — 180 с., наочність. Поняття та терміни: Безпека, небезпека Очікувані результати Після цього уроку учні зможуть:
|
Лист Міністерства освіти і науки України від 26.06.2015 № 1/9-305 «Про вивчення базових дисциплін у загальноосвітніх навчальних закладах |
Мета: Сформувати в учнів поняття про захворювання, розвивати навички адекватного оцінювання ситуації; виховувати бажання бажання щодо здорового способу життя. Засвоєння базових понять, відпрацювання основних профілактичних навичок. Обладнання: підручник для 7 класу «Основи здоров’я» І. Д. Бех, Т. В. Воронцова, В. С. Пономаренко, С. В. Страшко. -К, «Алатон», 2015; наочність. Базові поняття й терміни: інфекція, ГРЗ, грип, імунітет Тип уроку: вивчення нового матеріалу. Очікувані результати Після цього уроку учні зможуть:
|
Мета: сформувати в школярів поняття про фізіологічну й соціальну зрілість. |
Мета: сформувати в учнів поняття про природне середовище та штучне (техногенне) середовище. Підвести до розуміння позитивного та негативного впливу природного й техногенного середовища на здоров’я людини. |
Мета: сформувати в учнів поняття про феномен життя, розглянути здоров’я як явище людського життя, його необхідну й основну характеристику. |
Мета: Ознайомити з вигодами здорового способу життя та сприятливими для здоров’я життєвими принципами. Навчити враховувати особливості умов життя та розробляти індивідуальний план здорового способу життя. Обладнання: підручник для 7 класу «Основи здоров’я» І. Д. Бех, Т. В. Воронцова, В. С. Пономаренко, С. В. Страшко. -К, «Алатон», 2015; наочність. Базові поняття й терміни: «життєві принципи». Тип уроку: вивчення нового матеріалу. Очікувані результати Після цього уроку учні зможуть:
|
Мета: Проаналізувати вплив звичок на здоров’я; ознайомити учнів як формуються звички. Тренувати уміння формувати корисні звички і позбуватися небажаних звичок. Обладнання: підручник для 7 класу «Основи здоров’я» І. Д. Бех, Т. В. Воронцова, В. С. Пономаренко, С. В. Страшко. -К, «Алатон», 2015; наочність. Базові поняття й терміни: «спеціальні навички», «життєві навички», «ООЖН». Тип уроку: вивчення нового матеріалу. Очікувані результати Після цього уроку учні зможуть:
|
Вивчення предмета «Основи здоров’я» в 2015/2016 навчальному році здійснюватиметься за такими навчальними програмами: 5-7 класи – Програма для загальноосвітніх навчальних закладів. Основи здоров’я. 5– 9 класи. – К.: Видавничий дім «Освіта», 2013; 8-9 класи – Програма для загальноосвітніх навчальних закладів. Основи здоров’я. 5–9 класи. – К.: Ірпінь: Перун, 2005. На вивчення предмета «Основи здоров’я», відповідно до Типових навчальних планів для загальноосвітніх навчальних закладів, передбачено: у 5–7 класах – 1 год. на тиждень; у 8–9 класах – 0,5 год. на тиждень. |
Мета: Ознайомити учнів з поняттям “здоровий спосіб життя”, продовжувати формувати в учнів активну мотивацію щодо дбайливого ставлення до власного здоров’я. Виховувати прагнення берегти своє здоров’я, зважаючи на його цінність і значимість. Тип уроку: урок засвоєння нових знань; Обладнання: Підручник для 5-го кл. загальноосв. навч. закл. / І. Д. Бех, Т. В. Воронцова, В. С. Пономаренко, С. В. Страшко. — К.: Видавництво «Алатон», 2013. — 180 с., наочність. Поняття та терміни: Безпека, життєві навички Очікувані результати Після цього уроку учні зможуть: • розповісти, що таке здоров’я і благополуччя; • назвати формулу здорового способу життя; • звернутись при необхідності по допомогу. |