Головна » Файли

Всього матеріалів в каталозі: 12
Показано матеріалів: 1-10
Сторінки: 1 2 »

Тема: Принципи безпечної життєдіяльності.

Мета: Формувати в учнів поняття “безпека” та “небезпека”; змоделювати ситуації, безпечні й небезпечні для дітей, та формувати правильне ставлення до них; закріпити знання телефонних номерів служб порятунку. Надати змогу відпрацювання навичок володіння собою, аналізу ситуацій і прийняття рішень. Виховувати відповідальність, зосередженість, обачливість та поміркованість дій.

Тип уроку: урок засвоєння нових знань;

Обладнання: Підручник  для  5-го  кл.  загальноосв.  навч.  закл.  /  І.  Д.  Бех,  Т.  В.  Воронцова, В.  С.  Пономаренко,  С.  В.  Страшко.  —  К.:  Видавництво

«Алатон»,  2013.  —  180  с., наочність.

Поняття та терміни: Безпека, небезпека

Очікувані результати

Після цього уроку учні зможуть:

  • розповісти, що  таке  «безпека життєдіяльності»;
  • знати, що таке небезпечні  ситуації ;
  • діяти в  небезпечній  ситуації;
  • викликати службу порятунку. 
5 клас | Переглядів: 1839 | Завантажень: 150 | Додав: a_liga | Дата: 21.01.2016 | Коментарі (0)

Лист Міністерства освіти і науки України від 26.06.2015 № 1/9-305 «Про вивчення базових дисциплін у загальноосвітніх навчальних закладах
у 2015/2016 навчальному році»

Міністерство освіти і науки надсилає для практичного використання укладені спільно з Національною академією педагогічних наук України методичні рекомендації щодо вивчення базових дисциплін у загальноосвітніх навчальних закладах у 2015/2016 навчальному році.
 

Методичні рекомендації | Переглядів: 457 | Завантажень: 34 | Додав: a_liga | Дата: 04.11.2015 | Коментарі (0)

Мета: Сформувати в учнів поняття про захворювання, розвивати навички адекватного оцінювання ситуації; виховувати бажання бажання щодо здорового способу життя. Засвоєння базових понять, відпрацювання основних профілактичних навичок.

Обладнання:  підручник для 7 класу «Основи здоров’я» І. Д. Бех, Т. В. Воронцова, В. С. Пономаренко, С. В. Страшко. -К, «Алатон», 2015; наочність.

Базові поняття й терміни: інфекція, ГРЗ, грип, імунітет

Тип уроку:  вивчення нового матеріалу.

Очікувані результати

Після цього уроку учні зможуть:

  • називати 5 причин хвороб, 4 шляхи проникнення інфекції, 3 захисні реакції організму, 2 види імунітету;
  • наводити приклади ознак здоров’я і хвороби, інфекційних та неінфекційних захворювань, бактеріальних і вірусних інфекцій, методів профілактики на державному і особистому рівнях;
  • пояснювати, як діє механізм імунного захисту, яка може бути користь від хвороби, чому важливо, щоб лікар і пацієнт діяли як одна команда.
  • демонструвати уміння підбадьорити хворого
7 клас | Переглядів: 1796 | Завантажень: 62 | Додав: a_liga | Дата: 04.11.2015 | Коментарі (0)

Мета: сформувати в школярів поняття про фізіологічну й соціальну зрілість.
Обладнання: підручник «Основи здоров’я» Т.Є. Бойченко, І.П. Василашко, Н.С. Коваль, -К, «Генеза», 2008; наочність.
Терміни: підлітковий період, фізіологічна зрілість, соціальна зрілість.
Тип уроку: засвоєння нового матеріалу

8 клас | Переглядів: 599 | Завантажень: 38 | Додав: a_liga | Дата: 26.10.2015 | Коментарі (0)

Мета: сформувати в учнів поняття про природне середовище та штучне (техногенне) середовище. Підвести до розуміння позитивного та негативного впливу природного й техногенного середовища на здоров’я людини.
Обладнання: підручник «Основи здоров’я» Н.М. Поліщук, -К, «Генеза», 2006; наочність.
Терміни: природне середовище, техногенне середовище, середовище існування.
Тип уроку: вивчення нового матеріалу

6 клас | Переглядів: 700 | Завантажень: 33 | Додав: a_liga | Дата: 26.10.2015 | Коментарі (0)

Мета: сформувати в учнів поняття про феномен життя, розглянути здоров’я як явище людського життя, його необхідну й основну характеристику.
Обладнання: підручник «Основи здоров’я» Т.Є. Бойченко, І.П. Василашко, Н.С. Коваль, -К, «Генеза», 2009; наочність.
Базові поняття й терміни: феномен життя, здоров’я.
Тип уроку: вивчення нового матеріалу.

9 клас | Переглядів: 788 | Завантажень: 33 | Додав: a_liga | Дата: 26.10.2015 | Коментарі (0)

Мета: Ознайомити з  вигодами здорового способу життя та  сприятливими для здоров’я життєвими принципами. Навчити враховувати особливості умов життя та розробляти індивідуальний план здорового способу життя.

Обладнання:  підручник для 7 класу «Основи здоров’я» І. Д. Бех, Т. В. Воронцова, В. С. Пономаренко, С. В. Страшко. -К, «Алатон», 2015; наочність.

Базові поняття й терміни: «життєві принципи».

Тип уроку:  вивчення нового матеріалу.

Очікувані результати

Після цього уроку учні зможуть:

  • називати чотири сприятливі для здоров’я життєві принципи;
  • наводити аргументи на користь здорового способу життя;
  • пояснювати значення терміна «життєві принципи».
  • демонструвати уміння обирати мету і розробляти план її досягнення, складати індивідуальний план здорового способу життя.
7 клас | Переглядів: 926 | Завантажень: 28 | Додав: a_liga | Дата: 26.10.2015 | Коментарі (0)

Мета: Проаналізувати  вплив звичок на здоров’я; ознайомити учнів як формуються звички. Тренувати уміння формувати корисні звички і позбуватися небажаних звичок.

Обладнання:  підручник для 7 класу «Основи здоров’я» І. Д. Бех, Т. В. Воронцова, В. С. Пономаренко, С. В. Страшко. -К, «Алатон», 2015; наочність.

Базові поняття й терміни:   «спеціальні навички», «життєві навички», «ООЖН».

Тип уроку:  вивчення нового матеріалу.

Очікувані результати

Після цього уроку учні зможуть:

  • наводити приклади корисних, шкідливих і нейтральних звичок;
  • пояснювати, як формуються звички й чому складно змінити звичку;
  • демонструвати уміння психологічно налаштовуватися на зміни;
  • розпізнавати спеціальні та життєві навички;
  • пояснювати значення термінів «спеціальні навички», «життєві навички», «ООЖН».
7 клас | Переглядів: 1606 | Завантажень: 97 | Додав: a_liga | Дата: 26.10.2015 | Коментарі (0)

Вивчення предмета «Основи здоров’я» в 2015/2016 навчальному році здійснюватиметься за такими навчальними програмами:

 5-7 класи – Програма для загальноосвітніх навчальних закладів. Основи здоров’я. 5– 9 класи. – К.: Видавничий дім «Освіта», 2013;

 8-9 класи – Програма для загальноосвітніх навчальних закладів. Основи здоров’я. 5–9 класи. – К.: Ірпінь: Перун, 2005.

На вивчення предмета «Основи здоров’я», відповідно до Типових навчальних планів для загальноосвітніх навчальних закладів, передбачено:

у 5–7 класах – 1 год. на тиждень;

у 8–9 класах – 0,5 год. на тиждень.

Методичні рекомендації | Переглядів: 450 | Завантажень: 30 | Додав: a_liga | Дата: 26.10.2015 | Коментарі (0)

Мета: Ознайомити учнів з поняттям “здоровий спосіб життя”, продовжувати формувати в учнів активну мотивацію щодо дбайливого ставлення до власного здоров’я. Виховувати прагнення берегти своє здоров’я, зважаючи на його цінність і значимість.

Тип уроку: урок засвоєння нових знань; Обладнання: Підручник для 5-го кл. загальноосв. навч. закл. / І. Д. Бех, Т. В. Воронцова, В. С. Пономаренко, С. В. Страшко. — К.: Видавництво «Алатон», 2013. — 180 с., наочність.

Поняття та терміни: Безпека, життєві навички Очікувані результати

Після цього уроку учні зможуть:

• розповісти, що таке здоров’я і благополуччя;

• назвати формулу здорового способу життя;

• звернутись при необхідності по допомогу.

5 клас | Переглядів: 507 | Завантажень: 28 | Додав: a_liga | Дата: 20.09.2015 | Коментарі (0)

1-10 11-12